Care este importanța unui website și ce beneficii oferă?
Nu trebuie ignorat impactul pe care îl poate avea un site web pentru o companie de orice fel. Internetul crește zilnic în mod exponențial, cele mai multe tranzacții și eforturi comerciale se realizează online, ceea ce indică necesitatea unei prezențe online care nu poate aduce decât beneficii.
Dacă oferi un serviciu, atunci poți să profiți de pe urma internetului ca să promovezi beneficiile serviciilor tale, dar ai nevoie de un website pentru așa ceva. Nu are importanță dacă siteul este doar un site de prezentare sau un blog, totuși multă lume preferă o combinație între cele două.
Avantaj în fața competitorilor
Așteptarea ca să apară clienți la locația fizică a firmei tale limitează afacerea respectivă, luând în considerare economia competitivă din ziua de azi. Competiția este prezentă în orice tip de afacere, iar companiile folosesc internetul pentru a câștiga în fața competitorilor. Dacă competitorii tăi au deja un site și tu nu, preferând metoda mai simplă, dar mai ineficientă, să aștepți să vină clienții la magazinul sau biroul tău, atunci deja sunt cu un pas în față. Dar dacă lansezi un site mai bun și mai eficient, atunci tu vei avea un avantaj în fața lor.
Publicitatea și reclama sunt puncte critice pentru succesul oricărei afaceri. Cum pot să afle clienții de magazinul tău dacă nu îi promovezi produsele sau serviciile? Un website poate juca un rol foarte important în strategia de marketing. Tot mai mulți cumpărători caută mai degrabă pe internet anumite produse decât în magazinele tradiționale, de fapt deciziile de cumpărare pentru cele mai multe produse nealimentare sunt efectuate mai mult online decât în magazine. S-ar putea să facă cumpărarea efectivă în magazin, dar decizia de cumpărare e făcută de obicei după o căutare pe internet. Clienții nu mai vor să stea la coadă în magazine și trebuie să-i convigi că oferta ta e mai bună și ai produse mai bune decât ceilalți.
Publicitatea și reclama sunt puncte critice pentru succesul oricărei afaceri.
Servicii îmbunătățite pentru clienți
O platformă online pentru afacerea ta va acorda o expunere imensă și reprezintă o cale sigură pentru atragerea clienților către produsele sau serviciile tale, mai ales dacă se ia inițiativa de a administra un magazin online. Un website este important în promovarea afacerii în spațiul online, oferă informații importante potențialilor clienți și ajută la realizarea tranzacțiilor online.
Un website oferă o platformă unde clienții te pot contacta la orice oră, iar cu informația oferită de site-ul tău ei își pot răspunde singuri la întrebări prin simpla citirea a conținutului site-ului. De asemenea un site poate conține o pagină cu cele mai frecvente întrebări urmate de răspunsul la aceste întrebări. Un magazin fizic ar putea pierde potențiali clienți sau vânzări în afara orelor de lucru, pe când un site web oferă posibilitatea ca afacerea ta să fie accesibilă de către un public larg la orice oră sau din oricare locație.
Căutare locală
Un website cu o bază de clienți locali poate fi listat pe Google astfel încât să apară pe o poziție fruntașă în lista cu căutări a celor care locuiesc în zona geografică a companiei. Se câștigă multă publicitate locală în schimbul costului site-ului, aceasta este o cale mult mai eficientă de cheltuire a bugetului pentru marketing. Se pot promova produsele și serviciile companiei cu propriile tale cuvinte pe site sau blog adresându-te direct clienților potențiali.
Securizare brand și domeniu
În cazul în care nu ai un domeniu direct corelat companiei s-ar putea ca altcineva să îl aibă deja. Trebuie să achiziționezi domeniul cu numele companiei tale înainte să o facă altcineva. Nimeni nu poate fi impiedicat să cumpere un domeniu ce conține numele firmei tale, așa că mai bine ia-l tu până nu e prea târziu.
Vei câștiga un mare avantaj în cadrul SEO dacă cumperi un nume de domeniu ce include numele companiei sau cuvinte cheie din domeniul activității desfășurate. În felul acesta vei obține și recunoașterea brand-ului pe internet și va fi mai ușoră promovarea pe rețelele sociale.
Contact rapid
O metodă de contact rapidă și simplă este oferirea unui formular de contact pe site, clienții pot intra în contact direct cu tine și pot cere informații suplimentare.
Evaluare reacții clienți
În cadrul unui website poți desemna un forum unde clienții tăi își pot oferi opiniile și reacțiile. Deși majoritatea s-ar feri imediat de posibilitatea unei recenzii mai puțin favorabile, feedback-ul primit de la clienți poate oferi informații prețioase pentru o creștere spectaculoasă. Cum altfel se poate îmbunătăți o afacere dacă nu se cunosc punctele ei slabe?
Automatizare
Un alt motiv pentru un website este automatizarea, poți furniza unui client potențial toate informațiile necesare instantaneu. Un vizitator pe siteul tău poate da clic pe un link și va avea informația cerută trimisă pe email sau disponibilă pentru descărcare. Toate acestea sunt realizate de un sistem de autorăspuns, respectiv un link pentru download. Clienții pot cumpăra produse online la orice oră și recepționa instant un email cu factura proformă și datele de livrare. Nu trebuie să aștepte până la ora de deschidere a magazinului.
Dacă te-ai hotărât să investești într-un site web, pentru realizarea corectă a acestuia ai nevoie de un web designer profesionist.
Pentru mai multe detalii despre serviciile de web design sună la telefon 0727 536 651 sau trimite un e-mail la adresa [email protected].